Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо не трябва да си давате колата на Вальо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо не трябва да си давате колата на Вальо

    да я кара








    и на мен да я ремонтирам







    а Бобо може да ви покаже изработката на добър cold air intake
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

  • #2
    Re: Защо не трябва да си давате колата на Вальо

    Първоначално публикувано от hf hpe
    да я кара

    и на мен да я ремонтирам


    а Бобо може да ви покаже изработката на добър cold air intake
    стига беее, пак аз виновен
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #3
      Re: Защо не трябва да си давате колата на Вальо

      Качествен шлайф...Явно тежък крак
      ALFA 145 1,3 Boxer

      Comment


      • #4
        а така

        нали трябва да кара за да се научи ???

        ха-ха-ха

        Comment


        • #5
          Така сега Cold Air Intake-a

          Изглед отпред:



          Това вече е излишно:
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от WhitePower
            i ssega varvi li poveche
            zashtoto az si imam zavodska takava
            заводска кво ?
            такова пластмасово като на 3тата снимка ли ?

            а бтв с кирилицата ненам как се разбереш с Пух
            '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
            '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
            '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

            Comment


            • #7
              абе сефте виждам кутия да се 4упи така .... мен ми се струва 4е не6то друго се е стро6ило и направило на мармалад зъбите ... с каране освен ако не е дефектна е голям зор да се с4упи така

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от WhitePower
                zavodskata kutija ja mahnah imam si traba za studen vuzduh zavodsko
                a za kirilicata nishto ne razbrah
                Може би има предвид да пишеш на кирилица... Има КРЕДОР за целта
                Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от V_G_Z
                  абе сефте виждам кутия да се 4упи така .... мен ми се струва 4е не6то друго се е стро6ило и направило на мармалад зъбите ... с каране освен ако не е дефектна е голям зор да се с4упи така
                  скоростната кутия беше отваряна и преди това, какво е правено не мога точно да кажа, но според мен бяха сменяни задните лагери защото тези които бяха вътре бяха с двойна пластмасова капсуловка което според мен е тъпо за възел който се къпе в масло, но може и да греша де защото тая алфа си е КУЕСТ отвсякъде
                  иначе ако на някой му се наложи да знае, че карантиите са същите като на 8 клапанова 155-ца, с малки изменения само на един лагер.
                  сега и Вальо се сдоби с по-дълга 5 скорост(заради моя грешка) та ще видим има ли полза от това
                  ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                  :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                  Comment


                  • #10
                    аааа защо така сте го изтрили СИЛАТА бе

                    та за cold air intake-а смешното беше, че маркуча го бяха заболи в тази пластмасова кутия и досети се кога е щял да достави студен въздух пред филтъра
                    ние не, че сме увеличили мощността, но поне го направихме малко по-прилично
                    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


                    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

                    Comment


                    • #11
                      wsushnost na koi mu e rabota da mi trie mnenijata i da mi dane publichno objasnenie zashto go e napravil ????
                      necenzuren stil ne sam pozlavl
                      pak i si pisha samo verni neshta , ta ???
                      chakam i da razbera koi e ????
                      shtoto ako ne si priznae s dobro ....
                      da mu ........ shte kaza po kusno za kolata stava duma !!!
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by pooh; d.m.y г., 13:41.

                        Comment


                        • #13
                          Браво колега точно така се кара. Не се притеснявай твоя начин се различава от нашия само по вложените средства в колата за единица време(каквато и да е тя-ден,седмица,месец)

                          Comment


                          • #14
                            Двойно капсулованите лагери са сложени заради не особено добре(сроред мен) обяснена теория за коефициента на температурно разширение метала-един вид презастраховка за добро мазане при критични условиял.А за конкретния случай си мисля че проблема идва от много тежко копито(личен опит)...но при такъв автомобил то просто ти идва отвътре
                            ALFA 145 1,3 Boxer

                            Comment


                            • #15
                              за тежкия крак мога да свидетелствам, тежък е
                              sigpic
                              === 75 1.8 T '86 ===
                              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

                              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

                              Comment

                              Working...
                              X